Yarrick Awesomness

Tocmai am terminat de citit Chains of Golgotha si pot spune ca am ramas placut impresionat. Scrisa alert, la persoana intai, focusata pe feeling si trairi si mai putin pe descrierea a 3 bolturi explodand in un ork. Are cateva puncte slabe de la descrierea failului de pe Golgotha la cateva mici neatentii, dar per total rezultatul este o carte buna dar mare atentie scurta. Foarte foarte scurta, novel type. Sau poate am citit-o eu pe nerasuflate….

Finalul este super interesant si face toti banii cu un Gazghull de zile mari si cu cateva apucaturi surprinzatoare.

Recomandata…mai ales fanilor dar si nu numai!

2 comentarii

  1. Novel = roman. Novella = nuvela. Alege o limba si scrie totu in limba aia, lasa romgleza 😛
    Mi-e lene sa deschid site-ul Black Library. Cine a scris carticica?

  2. :p David Annandale


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

