Nationale, obiective si pareri subiective

Disclaimer: cum nu sunt la Bucuresti habar nu am cate discutii sunt pe acolo si cu cine.

Formatul de nationale:

Lucrurile bune: extraordinar faptul ca s-a reusit sa avem normalitatea platii cu o saptamana inainte a „biletelor” de intrare. Felicitari lui Bogdan si cui l-a ajutat in aceasta privinta. Buna ideea unui FAQ local. Ar fi minunat daca s-ar pastra o rigoare a lui si in final cineva sa ia decizii care sa le posteze separat.

Ce cred ca poate fi imbunatatit: Modul in care sunt comasate informatiile de pachet. Sunt cateva chestiuni disparate si lucruri care sunt uitate daca nu au fost intrebate (gen daca nu intreba Octav puteam sa zic unui necron player ca nu se joaca cu noapte?). FW admision: M-am abtinut cu greu sa nu fac haz de necaz si sa vin cu lista de 14 Leman Russ si Basilisks sau sa vin cu o lista de Horus Heresy. S-a dovedit ca aceeia care strigau cat de nasol e fara erau doar gura mare si nu participa (vezi si incidentele cu fortificatiile cu Host). Nu exista indicatii cum va fi terenul asezat pe mese si cat va fi. pachetul de misiuni are prea multe chestiuni referitoare la Kill points: 1 primar si 3 secundare e prea mult in 5 misiuni. Avantajarea flyer-armies prin asta e destul de mare. Comercial inca nu imi dau seama daca il va ajuta pe Bogdan (cel putin pana cand nu vad comenzi la Heldrake). Obiectivele random sunt clar impotriva exact pentru motivele expuse de Charlie. Cat de frustrant poate fi pentru cineva sa piarda un meci pentru ca a aparut obiectivul minune in un loc?

Vedem apoi cum vor fi foile de punctaj, terenul pe mese, faimosul arbitru si altele.

Obiective

Ieri am finalizat lista. Nu difera cu mult fata de ultima mea lista. Ceva mai multa rezistenta pentru vehicule prin un Iron Wolf, cateva bodies in minus si emphasis tot pe  SW (ca sa nu ma certe Efty ca incep sa joc IG hahahaha…glumesc). Mai am vreo 15 puncte care nu stiu ce sa fac: leman russ sa fie demolisher? power axe pe niste lupi? Saga of the iron wolf si necklace si un melta bomb si renunt la un servitor pentru Iron priest? un cyberwolf pe ironpriest? un poweraxe pe un sergent de garda? upgrade din Icarus in Quad gun pe aegis?

Imi propun sa castig 4 din cele 5 meciuri si sa nu mai fac greselile stupide din meciul cu Zanfir.

Am facut conversia de techmarine (a iesit destul de ok zic eu – si baiatul are un pose destuld e cool inspirat dupa artwork-ul din carte plus e punkist 🙂 ) si am modificat cei 2 aviatori din assault sa fie servitori pentru techmarine (mai degraba henchmani ca nu au bionics dar nu mai sunt identici).

Mai ramane sa vorbesc cu Laur pentru vehicule (cele 4 mari si late). IG-ul vor fi de fapt Eldari si va fi usor sa fie deosebiti.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

