Replica la Banton

Administrator
Data inscrierii: aprilie 2007
Posturi: 138

Parerea mea despre turneu octombrie

As vrea sa spun ca imi este rusine si chiar in unele cazuri in pare rau ca am ajuns sa am o parere buna despre anumite persoane care in ultimele zile nu au facut nimic altceva decat din punctul meu de vedere e sa se coboare la o moralitate demna de nimic, ma refer aici la toti cei care pe langa ca se cearta ca chiorii pe nimic, dar si cei care alimeanteaza acesta cearta.
Sincer credeam ca in aceasta comunitate ne putem numii prieteni si putem sa interactionam ca prietenii, evident m-am inselat amarnic.
Am ajuns la concluzia ca din pacate sunt incojurat de oameni imaturi care se cearta pe un joca care ar trebui inainte de toate se te relaxaze si sa te face sa te simti mai bine si sa uiti de probleme.
Limitele bunului simt si al urmarii unor reguli impuse pur si simplu nu exista, nici macar minima decenta da a urmarii regulile de postare intr-un forum, sa nu mai vorbesc de bunul simt al adunarii gunoiului, sau alte si alte si alte probleme
Sincer nu imi place deloc unde s-a ajuns in momentul de fata, poate este si vina mea in mare masura ca am permis acest comportament, dar trebuie schimbata foaia.
Nu as vrea sa spun sa va fie rusine pentru certuri intre amici care se cunosc de ani de zile( traktor, clau, cristi), sau sa va fie rusine ca oameni care au o varsta si o maturitate se porcesc ca in piata (razvan, usa, efty) , sa sa va fie rusine ca nu urmati niste rugaminti si principii impuse de liderii comunitatii (negru, paul iordache, paul ghioca), sau sa va fie rusine ca lasati dupa voi la turneu ca in cocina cu porcii, nu mai zic astea, dar sunt foarte dezamagit de toti si voi schimba multe in comportamentul meu fata de voi.

Ce gasiti mai sus este un post al colegului Banton. Intrucat sunt banat nu am drept la replica asa ca voi raspunde aici.

Exprima cateva probleme care au mai fost expuse cu o regularitate interesanta de-a lungul anilor si exprima exact aceeasi reactie care a avut-o Bogdan cand a fost pus in fata lor. Cand discutam de Echilibru in un post anterior am spus printre randuri cat de mult nu si-a asumat responsabilitatea pentru ce se intampla colegul Bogdan.

Cateva raspunsuri simple: Eu nu m-am porcit cu USA. I-am dat un raspuns dur, la limita vulgaritatii pentru ca nu mai suportam deciziile comunicate de el si care le percepeam unilateral pentru ca asa le prezenta si care Bogdan le-a tolerat din lene de a face el chestiuni. Nu am raspuns la amenintarea din postul lui ci am revenit la subiect. Nici USA nu a mai scris (desi poate nu a avut ocazia dar ma indoiesc). Un schimb de doua replici dure nu e porceala. Ne-am mai certat si alte dati si apoi am ras impreuna. Superreactia exagerata a lui Bogdan e exact in trendul de sa facem sau sa nu facem fara a gasi un echilibru in concordanta cu scopul si telul comunicarii prin forum sau al comunitatii in general.

De asemenea eu refuz sa fiu incadrat in categoria „lasati dupa voi la turneu ca in cocina cu porcii”. Mi-am dus modelele imprumutate la loc, am aruncat mancarea la gunoi. ca acel gunoi e un morman urias in o camera ma indoiesc ca este vina mea. Trebuia sa vin de la Ploiesti sa iti strang gunoiul din magazin, Bogdane? Sau poate crezi ac daca rugai lumea  (accentuez rugai) nu te ajutam cu totii sa facem curat 10 minute inainte de inceperea turneului? Nu iti mai aduci aminte cand faceam noi doi curat in cealalata parte si duceam saci de gunoi impreuna, saci stransi dupa saptamani in care tu nu faceai nimic in acest sens? Eu zic sa iti asumi acaesta vina deoarece este a ta in totalitate. Este a ta deoarece ar trebui sa fi un lider, sa faci reguli fara sa le impui ca nu suntem la comandament si nimeni nu vine obligatoriu aici.

Dezamagirea de care vorbesti vine si din vina ta. Nu ai gestionat corect cum s-a desfasurat totul, esti dezamagit, dar faci misto. Eu am un principiu si asta se vede in posturile care le fac: intai ma uit la barna din ochiul meu si mi-o asum si apoi vorbesc de barna din ochii altora.

M-ai acuzat ca ma plang ca o baba dar nu ai avut respectul de a intreba o data: „Bai, ce ai de ce nu mai vrei?”

Asa ca Bogdane, invata intai ca pe prieteni ii respecti si ii accepti cu bune si rele apoi ai asteptari. Iti aduc aminte de un post a lui Charlie in care iti sugera ca suntem 3 care stim cat de „fail” si alte vorbe ne consideri. Eu ce am avut sa iti spun tie ti-am spus mereu in fata. Sa faci la fel si apoi sa ai pretentii de la mine.

2 comentarii

  1. Nu stiu daca ai observat dar banurile au fost date la toti cei implicati si discutia la topic se refera la topicul threadului, unde discutia o luase pe aratura. Banurile au fost ridicate.
    Parta cu gunoiul a fost adresata tuturor pentru ca o comunitate este un tot si fiecare greseala se reflecta asupra tuturor, si nu consider ca este obligatia mea sa adun dupa toti de fiecare data, pana la urma cred ca fac destule sacrificii ca sa avem aceasta comunitate cat sa primesc minimul respect ca fiecare om implicat sa straga dupa el.
    Deciziile pe care le enumera USA erau luate de domnu acord cu mine si cu Banfir, dar nu am considerat ca au fost luate corect si ca ar trebuicrediscutate.
    Deasemnea tin sa iti atrag atentia asupra incapatanarii tale in a mentine pragul de joc pentru ca asa se joaca inafara sau ca daca jucam la mai multe puncte dureaza mai mult. Parerea mea e ca multi din liderii de care zici tu au pierdut viziunea initiala a acestui hobby, care ar trebui sa fie una de fun nu una competitiva, si consider ca cea mai mare greseala in acest sens a fost crearea ratingului.
    Mai zici ca nu ma implic suficient in comunitate. Este o diferenta in a ma implica in comunitate si a ma implica pe forum. Cei care vin la magazin stiu ca de fiecare data cand au cerut un sfat a fost oferit fara nici o problema, forumul il consider imatur si fara a avea un viitor, mai ales datorita faptului ca incurajeaza despartirea din ce in ce mai mult a celor doua parti ale hooby concursuri si fluff. Deaseamenea persoane ca efty si multi altii nu fac nimic decat sa chibiteze pe forum sa isi dea cu pareri despre x si y fara a avea nici un fel de implicare. Tin sa mentionez ca efty nu a mai venit pe la magazind e vreo 2-3 luni.
    Mai gasesc deranjata ingradirea funului pentru ca concursurile trebuie sa fie o afirmare a ego-ului fiecaruia, atrag atentia asupra meciurilor cristi-clau-tracto si meciul mavlun-adriana-zanfir. Sau eternele probleme vreau sa joc cu x chapter de FW nu nu poti pentru ca este OP, sau vreau sa joc Fortress sau Bastion nu pentru ca la turnee inafara nu este voie, sau sa copiem regulile si deciziile altora. Mi se pare o ingradire a inteligentei si a fun-ului fiecaruia dintre noi.

    • Sunt cam 80% de acord cu ce spui. Mentionez doar ca nu am spus ca ar trebui sa strangi tu ci doar sa ii spui lui x frumos amical sa stranga si sa ceri ajutorul la fel de elegant cand e vroba de dus saci, aranjat miniaturi.

      Referitor la implicare insa eu consider ca poti si ai capacitatea de a face mult mai mult. SI cred ca principala ta greseala a fost ca i-ai dat mana libera in a gestiona incepatorii lui USA fara sa ii limitezi directiile. Iar el a impus viziunea lui care e unilaterala.
      Si aici sunt atatea chestiuni misto ce pot fi facute si acum cu noul start-up ai misiunile acelea atat de usor de gestionat in un tool de legat pe cei noi in hooby incat e pu si simplu pacat.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

